Tilaus- ja toimitusehdot |

Tilaus- ja toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

YRITYS Heinäkauppa Heikki Vaismaa 2342092-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
 
Verkkokaupan yhteystiedot:
 

Sähköposti: info@heinakauppa.fi
Puhelin: 0503417261
Postiosoite: Tuuralantie 587, 61500 Isokyrö

TILAAMINEN

Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa tai sepa-maksuna. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Saat tilauksesta automaattisen vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin. Tilaaminen edellyttää osoitetta sekä toimivaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.

MAKSUVAIHTOEHDOT

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay  (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tilotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat:

Pankkisiirto, SEPA-maksu: Maksa suoraan Heinäkaupan pankkitilille. Tuote lähetään, kun suoritus näkyy tilillä.

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla ja osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivulla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

TOIMITUS

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitusaika tuotteille on normaalisti 1-2 arkipäivää. Pakkaus- ja lähetyskulut Postin/Matkahuollon kautta sisältyvät heinäpaketin hintaan (kotiintomituspaketissa kotiintoimitus sisältyy hintaan) ja samassa paketissa saat tilattua myös muita verkkokaupan tuotteita ilman postikuluja.

Kaikkia tuotteita saat tilattua myös ilman heinää ja ostoskorissa ilmoitetaan erilliset toimituskulut paketille.

Posti / Matkahuolto pakettiautomaatti:

Voit valita pienelle paketille (S ja M -koot) halamasi Postin/Matkahuollon pakettiautomaatin.

Postipaketti / Matkahuollon lähipaketti:
Heinäpaketit ovat kooltaan isoja eivätkä mahdu pakettiautomaatien lokeroon. Valitse heinäpaketille haluamasi noutopiste.
Kun pakettisi on lähtenyt Heinäkaupan varastolta, se toimitetaan sinua lähimpään noutopisteeseen yleensä 1-4 arkipäivän kuluessa.

Posti säilyttää pakettia noutopisteessä 7 vrk ja Matkahuolto 14 vrk. Noudathan paketin kuitenkin mahdollisimman pian, kun olet saanut paketin saapumisilmoituksen.

Postin / Matkahuollon kotijakelupaketti:

Paketti toimitetaan kotiovelle sovittuna ajankohtana.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, ilmoita asiasta viipymättä sähköpostilla: info@heinakauppa.fi. Tee viipymättä myös kirjallinen ilmoitus Postin/Matkahuollon toimipisteen henkilökunnalle toimituksessa vioittuneesta paketista.

HEINÄN SÄILYTTÄMINEN

Kuivaheinä säilyy parhaiten viileässä (+10-+20), ilmavasti säilytettynä, kosteudelta ja auringonvalolta suojassa. Paperipussissaan heinä säilyy hyvin. Kuivaheinä sisältää n.10% vettä, joten ÄLÄ säilytä heinää suljetussa muovipussissa.

ASIAKASREKISTERI JA HENKILÖTIEDOT

Tarkista aina ennen tilauksesi vahvistamista, että henkilö- ja osoitetiedot ovat oikein. Päivitämme asiakasrekisterimme tilausvahvistuksen perusteella. Mikäli tuotteet on tilattu väärään osoitteeseen, emme korvaa kadonneita paketteja. Asiakasrekisterissä olevia tietoja emme luovuta eteenpäin.

PALAUTUKSET

Kaikissa verkkokaupan tuotteissa on neljäntoista (14) päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Heinäpussin on oltava avaamaton ja käyttämätön. Palautustilaneessa ostajan kustannettavaksi jää tuotteen lähetyskulut takaisin verkkokauppaan. Mukaan on liitettävä ostajan tarkat tiedot, ostajan tilinumero ja lähete/kuitti mahdollista kauppahinnan palauttamista varten.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, PAKETIN NOUTAMATTA-/VASTAANOTTAMATTA JÄTTÄMINEN, VIRHEVASTUU JA REKLAMAATIOT

Ennen tuotteen tomitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Jos et nouda pakettiasi Postin/Matkahuollon noutopisteen säilytykselle määrittämien aikarajojen puitteissa ja paketti palautuu takaisin Heinäkaupalle, palautuksesta aiheutuvat todelliset kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta. Kotiinkuljetuspaketin ollessa kyseessä, jollet saa sovittua Postin/Matkahuolon kanssa kotijakeluajankohtaa ja paketti palautuu takaisin Heinäkaupalle, palautuksesta aiheutuvat todelliset kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan meihin yhteydessä. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

TIETOSUOJA

Heinäkauppa Heikki Vaismaa kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii suojaamaan henkilötietosi. Varmistamme toiminnassamme, että henkilötietojasi käsitellään varmimmalla mahdollisella tavalla. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täällä.

 

Vieritä ylös