Tilaus- ja toimitusehdot -
Koti » Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

1.9.2019->

YRITYS Heinäkauppa Heikki Vaismaa 2342092-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
 
Verkkokaupan yhteystiedot:
 

Sähköposti: info@heinakauppa.fi
Puhelin: 0503417261
Postiosoite: Tuuralantie 587, 61500 Isokyrö

TILAAMINEN

Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus tehdään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa tai SEPA-maksuna (tilisiirto) Heinäkaupan pankkitilille. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Saat tilauksesta automaattisen vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin. Tilaaminen edellyttää postiosoitetta Suomessa sekä toimivaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.

KESTOTILAUS

Kun teet kestotilauksen, toimitetaan haluamasi tuotteet valitsemassasi aikataulussa automaattisesti lähimpään noutopisteeseen tai suoraan kotiovelle. Voit valita heinäpaketin koon,  heinän koostumuksen ja tilausvälin itse ja muuttaa niitä tarpeen mukaan kirjautumalla omalle tilille. Halutessasi kestotilauksen voi myös peruuttaa. 

Tällä hetkellä voit tehdä Heinäkaupan verkkokaupassa kestotilauksen heinäpaketeista. 

Näin teet kestotilauksen:
1. Valitse Heinät -kategoriasta KESTOTILAUS -paketti. 
2. Valitse haluamasi pakettikoko; 2kg, 5kg, 7kg. Valitse kortinen/lehtevä heinävaihtoehto. Valitse kestotilauksen toimitusväli, 2vk/1kk/2kk/3kk. Valitse noutopiste tai kotijakelu (kotijakelu saatavana 5 kg:n ja 7 kg:n heinäpaketeille).
3. Lisää tekemäsi kestotilaus ostoskoriin.
4. Kestotilauksessa käytetään aina kestotilausvaiheessa valitsemaasi toimitustapaa. Voit vallita joko  toimituksen lähimmälle noutopisteelle tai kotiinkuljetuksen (5 kg:n ja 7kg:n paketit)
5. Maksutapa kestotilauksessa on luottokorttimaksu. Syötä haluamasi luottokortin tiedot. 
6. Tarkista, että kaikki tiedot ovat oikein ja vahvista ostos.

Huom! Jos osoitteesi muuttuu, ilmoita uusi osoite ja noutopiste viipymättä sähköpostilla Heinäkaupan asiakaspalveluun! Asiakas on aina itse vastuussa osoitetietojensa ajantasaisuudesta.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiin vahvistuksen tilauksesta ja se on samalla vahvistus kestotilauksesta. Kun paketti lähetetään Heinäkaupalta, saat aina toimitusvahvistuksen, joka sisältää seurantakoodin paketin seurantaan. Jos valitsit kotiinkuljeutksen toimitustavaksi, on kuljettaja sinuun yhteydessä jakelun ajankohdasta.

MAKSUVAIHTOEHDOT

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay  (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tilotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi

Maksutavat:

Pankkisiirto, SEPA-maksu: Maksa tilauksesi suoraan Heinäkaupan pankkitilille. Tuote lähetään heti, kun suoritus näkyy Heinäkaupan pankkitilillä.

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla ja osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivulla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/ 

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

TOIMITUS

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitusaika tuotteille on normaalisti 1-2 arkipäivää. Pakkaus- ja lähetyskulut Postin/Matkahuollon kautta sisältyvät heinäpaketin hintaan (kotiintoimituspaketissa kotiintoimitus sisältyy hintaan) ja samassa paketissa voit tilata myös muita verkkokaupan tuotteita ilman erillisiä toimituskuluja.

Jos tilauksesi sisältää enemmän kuin yhden paketin, toimitus tapahtuu aina Matkahuollolla, ellei muuta erikseen sovita.

Kaikkia tuotteita verkkokaupan valikoimasta saat tilattua myös ilman heinää ja ostoskorissa näet erilliset tuotteiden painoon/kokoon perustuvat toimituskulut tällaiselle paketille.

Postipaketti / Matkahuollon Lähellä -paketti:
Heinäpaketit ovat kooltaan isoja eivätkä mahdu pakettiautomaattien lokeroihin. Valitse heinäpaketille haluamasi noutopiste.
Kun pakettisi on lähtenyt Heinäkaupan varastolta, se toimitetaan sinua lähimpään noutopisteeseen yleensä 1-4 arkipäivän kuluessa.

Posti ja Matkahuolto säilyttävät pakettia noutopisteessä 7 vrk. Noudathan paketin mahdollisimman pian, kun olet saanut paketin saapumisilmoituksen.

Matkahuollon kotijakelupaketti:

Paketti toimitetaan kotiovelle sovittuna ajankohtana. Matkahuolto on sinuun yhteydessä jakeluajan sopimisesta.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, ilmoita asiasta viipymättä sähköpostilla: info@heinakauppa.fi. Tee viipymättä myös kirjallinen ilmoitus Postin/Matkahuollon toimipisteen henkilökunnalle toimituksessa vioittuneesta paketista.

HEINÄN SÄILYTTÄMINEN

Kuivaheinä säilyy parhaiten viileässä lämpötilassa (+10-+20), ilmavasti säilytettynä, kosteudelta ja auringonvalolta suojattuna. Paperipussissaan heinä säilyy hyvin. Kuivaheinä sisältää n.10% vettä, joten ÄLÄ säilytä heinää suljetussa muovipussissa. Heinäkauppa ei vastaa väärin säilytetyn heinän pilaantumisesta.

ASIAKASREKISTERI JA HENKILÖTIEDOT

Tarkista aina ennen tilauksesi vahvistamista, että henkilö- ja osoitetiedot ovat oikein. Mikäli tuotteet on tilattu väärään osoitteeseen tai tilauksessa on ilmoitettu virheellinen puhelinnumero/sähköpostiosoite, emme korvaa kadonneita, noutamatta jätettyjä tai väärään paikkaan toimitettuja paketteja. Asiakasrekisterissämme olevia tietoja emme luovuta eteenpäin. 

PALAUTUKSET

Kaikissa verkkokaupan tuotteissa on neljäntoista (14) päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan heinäpaketin on oltava avaamaton ja käyttämätön. Jos haluat palauttaa avaamattoman heinäpaketin, ole aina ensin yhteydessä Heinäkaupan asiakaspalveluun. Palautustilanteessa ostajan kustannettavaksi jää tuotteen lähetyskulut takaisin Heinäkauppaan. Palautuksen mukaan on liitettävä ostajan tarkat tiedot, ostajan tilinumero ja lähete/kuitti mahdollista kauppahinnan palauttamista varten.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, PAKETIN NOUTAMATTA-/VASTAANOTTAMATTA JÄTTÄMINEN, VIRHEVASTUU JA REKLAMAATIOT

Ennen tuotteen tomitusta, tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Jos et nouda pakettiasi Postin/Matkahuollon noutopisteen säilytykselle määrittämien aikarajojen puitteissa ja paketti palautuu takaisin Heinäkaupalle, palautuksesta aiheutuvat todelliset kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta. Kotiinkuljetuspaketin ollessa kyseessä, jollet saa sovittua Postin/Matkahuollon kanssa kotijakeluajankohtaa ja paketti palautuu takaisin Heinäkaupalle, palautuksesta aiheutuvat todelliset kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä Heinäkaupan asiakaspalveluun. Mahdollinen reklamaatio tuotteesta on tehtävä 14vrk:n kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Heinä on eloperäistä ainetta ja luonnontuote, eikä Heinäkauppa anna sille takuuta minkään ominaisuuden osalta. Heinän rakenne vaihtelee pakettien välillä ja paketin sisällä, eikä se ole tuotevirhe, josta voi reklamoida.

TIETOSUOJA

Heinäkauppa Heikki Vaismaa kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii suojaamaan henkilötietosi. Varmistamme toiminnassamme, että henkilötietojasi käsitellään varmimmalla mahdollisella tavalla. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täällä.

 

(0)
Scroll to Top